BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 30, 2011

can't wait anymore =P.

banyak cerita
banyak gosip
banyak banyak banyak sangat
tak sempat nak cerita
tak sempat nak hapdate
belog pun dah bersawang sana sini
huish malas yang maha hebat jugak melanda
tu pasal la belog kosong tanpa khabar berita

haiiii tak sabarnya
tambah tolak bahagi ngan darab
kira-kira tinggal lagi 10 hari je kot
hari praktikummmmmmmm...
uwaaaaa tak sabar nak habis huhuhu...

bukan tak suke ke sekolah
bukan juga sebab environment di sana
tapi penat melayan LP ngn ABM
huhuhuhuh selagi tak habis observation selagi
tu la kaujanganharapnakduduksenanglenanggoyangkaki
ha tau tak??tau??

dah nak blah!


p/s: bye!

Wednesday, March 23, 2011

kalau cinta jangan kacau....

yeeeeeeeeeeehaaaa
salam bahagia ye semua
sekarang berada dalam keadaan yg suam2
kuku eh tak suam jugak sebab ujan
yang turun mencurah2
haish automatik mata pun half open jek...

sekian lama tak menghapdate belog
kekurangan masa
ingatkan balik cuti boleh qada' waktu
sekolah sekali??non ado okeh!

ermmm cite2 school holiday aritu la eh
last two weeks feeling so excited coz
one of my bF will get married
*married already
huhuhu then gigih kot ask mr.darl to take
leave so can go there wif me,haha
tu paksa rela ye
kesian dia penat melayan awek dia
yang senget ala2 nih...
okeh berbalik kepada cite dia,
rindu...
dah lama tak jumpa,tetibe masa
kawin jumpe dia,sgt seronok..sedih pun ada jugak
sebab lepas ni dah xde orang nak ajak
lepaking
*haih kena kawin ccepat jugak nih,gatai!

tu my bF since year 6,
sama2 p ngn balik sekolah jalan kaki
hukhuk kenangan kot
*will miss u babe!

eh nak letak gamba tp cam maleh pulak
heheh next time lah...
daaaaa....




p/s: tajuk xde kaitan dgn cerita,uwaaaa...