BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 16, 2012

ini serius!


ehem2...
harap maklum,tuan tanah memang
sedang berada dalam kondisi yang
tidak berapa sihat
dah lama tak update woo,
sebab?
~ tak rajin ~
~ tak sempat ~

dan macam2 jenis tak lagi lah!

Owh ye,itu bukan agenda utama ye
aduhai ibu
dah start bertanya-tanya
sibuk beliau bercerita

'anak makcik tu kahwin bape haribulan?'
'eh kawan ateh aritu yang dah kahwin tu dah ada baby lum?'

aduh petanda tak berapa baik tuh
dalam hati duk pikir tolong la mak
jangan tanya turn anak mak ni pulak
tapi itu memang tak dapat dielakkan suda
haisyooooooo....
macam takut la pulak dah,
okey bye!



p/s: insyaAllah mak,coming soon =)

Monday, March 5, 2012

baru tahu...

entry tersimpan lama
sangat2 lama
semenjak berkecimpung dengan dunia
kerjaya yang macam tak habis2
kerjanya sampai kadang-kadang
semputnakbernafas!
*okey tu tipu,ahaks!

baru tahu itu tak mudah
tak senang
tapi tak jugak susah
cuma perlu masa
untuk adjust sini dan sana
maklumlah,saya baru nak
memulakan kerjaya,
tu la sebab saya lembs sikit macam kura-kura...
sebab itu jugela ini belog macam
dah hilang tuan...adoyaiiii...

okey la,sikit saja
busy like a bee
but d holiday is just around the corner
hip hip hoorayyy!
*teacher happy kalah budak2 mau cuti!


p/s: rindu semua =)