BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 19, 2012

satu tahun...

Alhamdulillah,syukur kepada Dia 
pejam celik pejam celik rupanya 
dah setahun masa berlalu
setahun yang sudah diberi peluang untuk
mengadaptasi segala yang dipelajari
mencurah bakti yang sekelumit untuk 
anak didik

satu tahun
itu BARU setahun
banyak lagi tahun yang akan dilalui
tetapi 
setahun yang pertama inilah yang mengajar aku 
untuk berdiri atas kaki sendiri
agar dapat melalui cabaran yang ditempuhi
bukan saja untuk hari ini
tetapi untuk persediaan yang akan 
datang nanti...

semoga setahun ini bakal memberi seribu erti
semoga sentiasa diberi kekuatan untuk menghadapi
semoga diberi peluang untuk berbakti
dan semoga sentiasa dimurahkan rezeki
amin...



Owh ni saja mau share doa murahkan rezeki
juga boleh terangkan hati..insyaAllah
selamat beramal!




Thursday, October 4, 2012

diari hati...




"Kalau betul kita SAYANG dia, tapi kita belum mampu JAGA dia,
 maka bangunlah berjaga di malam hari minta agar ALLAH
 jagakan dahulu dirinya untuk diri kita" 






credit to: PDH

Monday, October 1, 2012

rindu itu terubat..sungguh!

Sekejap je,September dah pun pergi
Oktober pula datang menyusul
harap-harap Oktober lagi baik dari September
"October,please be nice to me,ok?"

Owh sudah lama pun rasanya blog ni
tak ber'update'
tidak punya masa
bila punya masa
tidak datang pula idea
rajin pun entah kemana...haha..

cerita di akhir September
meeting the girlfriends
sangatla happening
even untuk satu hari
setelah berkurun lama tidak ketemu
akhirnya impian jadi kenyataan juge...hik
rasanya tetap seperti dulu...rindu!

Dear friends,
thanx for lending me your time,
thanx for waiting me so long,
thanx for sharing and million thanx for everything
though it was nothing but yes!
akhirnya rindu itu terubat...
~sigh~





p/s:  bila sudah pulang,baru teringat lupe nak snap pic kita kan?haih rugi2!