BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 26, 2013

♥ Chenta hati ♥

orang kata

"bercinta biar satu,
berkawan biar seribu"

Alhamdulillah,yang satu itu
sudah jadi kenyataan

yang seribu itu selalunya akan 
ada yang 'sesuatu'
yang 'sesuatu' tu akan selalu ada
dalam ingatan
thank you babe
thanks for being by my side on my special day!



♥ taufiq & aja 
tq topiq ye,next time bawak mem jenjalan pahang lagi ye?


sorry,sebab tak berkesempatan nak beri layanan VVIP kt korang
hukhukhuk
kapan kita dapat ketemu lagi?
pape pun tq tau
hugs~~~~~

"naik basikal pergi ke sawah,
ingin mencari ikan haruan,
niat di hati mahu ke Kedah,
eh2 tapi bila ye agaknya tuan punya badan?"

love ya!!!!


p/s:   hahah jangan marah..kpd yg berkenaan, mohon terasa
peace yaw!!!!


Monday, June 24, 2013

hampir dua bulan

Alhamdulillah
selamat semuanya
lambat mengupdate belog
haish ketiadaan masa
tapi hari ni
ada sedikit masa
makanya boleh la mengupdate sedikit cerita...


Alhamdulillah
dulu seorang
sekarang dah ada 'kawan'
harap2 'kawan' ini akan kekal sampai syurga
dan saya?masih lagi seperti biasa
menjalankan tanggungjawab di kejauhan
haishh sangat menduga kesabaran
menghitung dan mengharap moga2 ada peluang berdekatan
insyaAllah...Aminnn




p/s: carik pix bff dlm cd tp cd selalu hank..nx time update psl kamu2,k?hik




Wednesday, April 10, 2013

teruslah tersenyum...

"sekalipun Allah membiarkan kita keseorangan 
di jalan yang penuh berliku ini,
jangan bersedih...
teruslah tersenyum
mungkin Allah sedang merancang sesuatu
yang akan memberikan kita kebahagiaan nanti"

bila terbaca ayat-ayat di atas
teringat akan seorang kawan
sepertinya seorang yang manja
sebabkan dia paling kecik dalam keluarga
hakikatnya
dia yang paling tabah
dan doaku semoga kamu sentiasa terus tabah
teruslah tersenyum
moga2 ada cahaya yang datang 
bawa sinar dan kebahagiaan untuk kamu nanti
InshaAllah..

saya salute kamu kawan!

"Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku"




p/s: entri untuk dia tapi saya rindu mereka isk isk...


Sunday, February 10, 2013

Lafaz 3 kata



p/s: semoga hati sentiasa bertabah, amin -_-





Saturday, January 19, 2013

Tasha Manshahar & Syed Shamim

somehow
fell in love with this cover version
its soothes me anyway



"love u like a love song"

p/s: terus ngantuk..huarghhhhh....