BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 10, 2013

teruslah tersenyum...

"sekalipun Allah membiarkan kita keseorangan 
di jalan yang penuh berliku ini,
jangan bersedih...
teruslah tersenyum
mungkin Allah sedang merancang sesuatu
yang akan memberikan kita kebahagiaan nanti"

bila terbaca ayat-ayat di atas
teringat akan seorang kawan
sepertinya seorang yang manja
sebabkan dia paling kecik dalam keluarga
hakikatnya
dia yang paling tabah
dan doaku semoga kamu sentiasa terus tabah
teruslah tersenyum
moga2 ada cahaya yang datang 
bawa sinar dan kebahagiaan untuk kamu nanti
InshaAllah..

saya salute kamu kawan!

"Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku"




p/s: entri untuk dia tapi saya rindu mereka isk isk...


4 orang bagi komen beliau:

oshinz said...

eh awak pun suka lagu najwa latif ni ke? haha. wani kata tak sedap tau. jangan geng dia. kahkah. heh, cepat ah datang ke markas kita. bile lagi ni? jenuh tunggu okeh.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Semoga dia kekal tabah n kekal bahagia..doa sahabat handai sentiasa bersamanya :)

Weh..rindu 'mereka' tu..rindu dia dgn i kann kann kann? Haha..

Hmmmm demi entry u ni terpaksa lah i suka skit lagu tu..keh3

Miss u more bebeh! Lebiu beri sterong :)
XOXO!

Cik Yanie (",) said...

haha sila bawak bertendang eh...ku akan tiba nanti,jgn tunjuk sgt rindu i tu ye...hikhik

Cik Yanie (",) said...

Oshinz: bila dgr lama2 best ap...wani xde jiwa ah..xbley geng..hahaha syuh2...