BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 23, 2011

alamak!

haisyooooooo...
saya sudah membesar bagaikan johan
tak suka...

bila seluar jeans mula menunjukkan
tanda2 penting,
terus kegusaran melanda
haih so dangerous

lepas ni harus makan sayur-sayuran pula
*alamak tsk!
kurangkan makan ayam + nasi
haish banyak kena kurangkan nih
haaa harus selalu exercise nih
*turun tangga naik tangga pun mulut dah bising!

*see??sihat kan saya di situ??

tapi berjaya jugak memaksa semua housemate
ke recreation park di sini
hehehe jogging la kekununnya kan
*eh yang penting niat tau!

haaa si dia gelak bila saya
membuat pengaduan kepadanya
haaaaaa tak membantu langsung okeh!

sebab saya geram,so,
bye!





p/s: petang ni mau p joging lagi,ahaks!

3 orang bagi komen beliau:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

u sila belajaq makan sayoq n makan pedas byk2 k..hik3..itu tips untuk slim mcm cu aja..hee :P *ampun2!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

i tak nampak ape2 perubahan pun kat u? comel je i tengok. u patut datang sini, teman wanie p jogging. ehehe.

dafFodiLs (",) said...

hahahah rindu kamu2....saya gemuk ye,sile bukak mata luas2...hik