BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 7, 2011

Yesterday's story!

Apa ada semalam?
eh semalam a.k.a Jumaat 7/10/2011
haa apa lagi BUDGET 2012 la kan
miss daff confident la ramai
mak2 abah2 duk ngadap depan
tv semalam tunggu budget best kuar kan?
sama la dengan miss daff pun,
even takde keje g agak gigih la
duk teman mak ngn abah ngadap tv tuh
*act duduk sebab xdapat tukar channel so join la skali,hik
Sepertinya tadi terdengar berita
BUDGET 2012 adalah bajet yang terbaik
dalam sejarah
mengapakah?
sebab ianya dikatakan mampu tangani
masalah golongan berpendapatan rendah
memang banyak insentif dan faedah untuk
yang berpendapatan rendah pun cuma
sejauh mana pelaksanaan tu nanti kita kena
sama-sama tengok..

Yang best dalam isu pendidikan ialah semua
yuran di peringkat rendah dan menengah akan
dimansuhkan start next year,
masa untuk kenaikan pangkat bagi guru-guru pun
dah dipercepatkan..hurmmm gaju masyuk x?hik

Tapi yang tak berapa sedap ialah tempoh
persaraan dilanjutkan ke 60tahun
apakah??
masih larat lagikah daku diketika itu agaknya?
insyaAllah,semoga diberi kekuatan dan
kesihatan yang baik pada hari2 yang akan datang..

Best dan suka nk dengar adalah bagi pihak abah
ialah, bonus la ape lagi..hehe..boleh share la
dengan anakmu yang menanam anggur ni ye abah?*wink2!

Okay lah,mahu menyetelkan kerja
babai!





p/s:tiada motif untuk Danbo,dia comel!hik..

3 orang bagi komen beliau:

sea_lavender said...

terbaik kan bajet 2012 ni~~ moge2 kte dapat manfaatkn sbaik mgkin.. Insya-Allah..

Teacher Koko said...

i suka bab naik gaji tp xsuka bab naik kan usia bersara, nnti lambat kita posting..haha

dafFodiLs (",) said...

sea lavender: yup2,insyaAllah semoga dpt dimanfaatkan sebaik mungkin..

teacher koko:hehe suke juge tp tulah nth bila2 la ye kite nih..poning den :P