BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 1, 2009

+- sMiLe + LauGh = eNjoY -+

hikhik yea dpt award..
tq kpd miss koko sebab die dengan
baik hati telah menghadiahkan award ni
kepada miss daff
*nnt i bg duit raya 2posen ye?hikhik

1. Apekah pengangkutan yang anda gemari untuk bercuti?
flight la sbb bley cpt sampai
then klu p jejalan nak nek kete nissan fairlady bley?
hikhik


2. Dalam seminggu, berapa kali anda kerap lupa tentang sesuatu?
nak jwb soklan ni pun miss daff da lupe berapa kali
miss daff da terlupa hahah


3. Harijadi siapa kah yang anda mampu ingat?
sume bufday family miss daff dan x lupe jugak
orang2 yang penting dalam idup miss daff
serta member2 yg besh
*da mcm ucapan raya plak hikhik


4. Boleh berikan sebab?
sbb diorg ni sume termatla bermakna in my life
jgn tny soklan ni lg bleh?


5. Jika diberi peluang mengundurkan masa,
adakah anda akan cuba memperbetulkan keadaan?
yang da lepas tu biakan je la lepas kn,
life must go on!


6. Kenapa? (bagi jawapan dan soklan di atas)
kenape sume soklan kena ad sebab nih?
xmo jwb bley?


7. Secara kiraan kasar, berapa umur kah usia blog anda?
setahun jagung hikhik

8. Siapakah rakan blog yang anda mahu mereka buat tag ni?
oshinz
+
peanut
serta sesape yg nk amik award ni
sgtla di alu2kan..FOC..


p/s: live.love.laugh

0 orang bagi komen beliau: