BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 13, 2010

Takkan dapat lagi...

Kenapa ada sesetengah orang
tak boleh tengok orang lain senang
kenapa mesti menutup periuk nasi orang lain
mereka kacau kaukah????

Its happened here
dekat depan IPG kat cni ada
beberapa gerai kecil yang menjual
keropok lekor,goreng pisang air dll
memang best,setiap hari kot
miss daff jadi pelanggan tetap
kat makcik-makcik tu..

Tapi malangnya semalam miss daff dapat
tau gerai-gerai makcik tu dirobohkan oleh
pihak yang bertanggungjawab
persoalannya kenapa???
gerai kat situ tak mengganggu
lalulintas langsung,sikit ni pun tak
tapi gerai mereka dirobohkan...
mengikut sumber yang sangat boleh dipercayai
makcik tu datang tengok tapak gerai yang
telah dirobohkan dan dia
menangis....
miss daff yang dengar sangat sedih
sekarang nak pegi IPG dah takde lagi
gerai makcik tu..

Dengar cerita sebenarnya ada cerita
disebalik semua tue,tapi wallahualam tentang
kebenarannya..
saya takkan dapat lagi makan keropok
makcik tue lagi!
isk isk isk..



p/s: hampir menangis ketika entry ini ditaip,saya kesiankan
makcik itu!

0 orang bagi komen beliau: