BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

episod sakit...

episod sakit
bukan cerita broken heart ye
ini betul2 sakit,bukan cubaan ye kengkawan..

haii bila dah balik sini
dah jauh dengan mak abah
dengan mr.dear
macam2 la jadi
sakit sana sini
masa stay kat umah xde plak
nak sakit2 ye tak??
hati tengah bunga2 tenang2 kot
tu yang susah nak dapat sakit
makan pakai dijaga dengan rapi oleh
oleh orang2 tersayang..hik

okeh straight je lah
panjang no intro kamu ye miss daff...


tengok nih..
haiih sudah cedera parahhhhh
hakhak gedix...
tengok la jari yang kecik molek nih
dah terkepit dekat pintu kereta
huhuhuhuh till now still rasa denyut2
dia punya darah beku sikit lagi nk abis kuku kecik tuh
selebihnya bengkak,da sakittttt....

Dah kena terus gtau mr.dear,
pulak tu kena bebel lagi ada la huhuhu
xpe la orang dah tak sayang,hik...
tapi serius sangat sakit,
dah lama tak kena camni2 kan
sekali kena terus kol mak ngadu2....

kalau pegi klinik kena cabut tak kuku nih???
takutttt...





p/s: bila la nak ilang denyut2 nih...huhu


1 orang bagi komen beliau:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

adoiii ciannya kawan i sorang ni..
da la tgn tu kecik cekonet je..hehe
em u tgu da zsakit kot u baru cabut kuku tu..ishk i lemah la kes2 cenggini..haha
cepat baek k my pren!