BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Animated Pictures Myspace Comments

Tuesday, April 3, 2012

turn saya???tunggulahhh....

its not a big deal actually
tapi bila selalu ditanya begitu begini
sedikit sebanyak otak pun
proses semua perkataan2 itu
n effect dia??miss ni sakit kepala...adoyaiiii....

setiap kali ditanya,the sama answer i gave
'it's oket,its her turn...wait for mine, k?'
dah tu???nak jawab cemana lagi kan?
what do u expect me to say?
sabar je lahhhh....

bukan saya menolak jodoh itu,
its just not the time yet
eh nak ber'family' itu perlukan komitmen
yang tinggi juge,ingat suka suki je eh?
asal boleh?kau kawin maknanya aku kena kawin juge lah?
tepuk dada tanya selera =)




p/s: ni gara-gara kenduri adik mr.darl lah ni!

1 orang bagi komen beliau:

oshinz said...

lainkali cakap macam ni:
saya belum cukup duit lagi, kalau nak sponsor, hari sabtu saya kahwin.

hahaha.. tunggulah korang ari sabtu bila. kalau bukan sabtu ni, sabtu dua tahun lagi.