BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 10, 2010

Day Night

Salam
macam dah lama tidak memerepekkan
diri di belog usang nih
ketandusan idea
taktau nakj ceghita ape
sebab ceghita di musim cuti sekollah
ape lagi
cite cuti sekolah la..hakhak
*gile ke pe aku ni???

Okeh perasaan duk sesorang kat umah????
huh sangat tak best
dikala semua orang pegi bekerja
mak ngn abah pulak sibuk di kampung
abah holiday 2 mingguuuuu!
mak jaga cucu!!
abistu anak mak ni camane???
mak silela jawab,isk isk....

Boring to the max wa cakap lu
tak tau nak buat ape
nak lepak umah akak??
bosan
nak kua ngedate??
haish xboleh pulak,si dia busy bekerja
lepak ngn kengkawan??
ntah tak tau la diorg ke mana
sebab sunyi dan sepi jek
so kesimpulannya
pagi petang siang dan malam
miss daff tetap keseorangan
duapuluhempatjamseharisemalam
*okeh tu tipu,ad kwn lepas adik blk keje,hikhik...

Owh lupe,kira punye kira tinggal lagi
beberapa hari je sebelum miss daff kena blk
Terengganu semula,ada MISSION okeh
isk isk isk
kenapa la cuti cam sekejap sangat,haiya!



p/s: petang ni plan mau pulang ke kampung,rindu Adam!

1 orang bagi komen beliau:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

xrindu i ke?hoho
nnt dtg ukm plak ae...