BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 26, 2009

m.E.N.y.E.s.A.L

Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu...
............................................................

eRm nih lirik lagu actually,
mendapat ilham lagu ni drpd blog mR. mArcEllO
(kena bg credit maa hekhek)

Lagu yg agak nk kena mengena ngn miss daff
tika dan saat ini...
some part la hehe
tajuk die je yang menyesal tapi kite kan
xbelh menyesal dgn ape yg dah ditentukan,
semuanya terjadi bersebab, semuanya ada hikmah...

Ya Allah Ya tuhanku,
jika die benar untukku,kau lancarkanlah perjalanan hubungan kami,
dan jika ditakdirkan dia bukan untukku, kau tunjukkanlah penyelesaiannya
dan jauhkanlah kami...
Aaminnn....


p/s: hanya tu je yg mampu terucap skrg, i've to be strong =)


0 orang bagi komen beliau: