BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 18, 2010

ber'waterfall' dengan dia...

hyep..salam sunday sume..
even hari da pun senja, but still on sunday
thought i wouldn't b late hehe..

Orait hari ni xde pape cer yg best
everything is fine
juz biasala weekend2 begini suka saya
luangkan masa together2 dengan dia
walaupun rasanya agak busan kalau selalu begitu..
hehe tul ke klu hari2 jumpa bleh busan???
depends kot kn...

Erm hari ni kuar kul 11 gitu
balik kul 6 lebih,
lama sey..
kemana korang2 pegi haa??
*tanya emak,ok tipu kt situ k!

Act kunun2 nk jalan2 dkt cni je,kua
sejam dua tapi dah terlanjur hahah
terlanjur sampai ke bentong,
then da alang2 sampai mr.darl pergi servis aircond kete,
mak aii mhl gile,servis tlg check sj pun da kena
30hengget,mhl ke??
x mhl if it suit wif the works, but then cm xde pape
kena jgk byk tu rasa cam rugi je
da la kena tunggu lama yang amat,
perut miss daff time siap bleh dangdut2 lg
tunggu lama2 ape lg perut ni mula la hikhik
*ok lps ni boikot itu kedai dear!haha..

Then kul 2 lebih otw blk mr.darl ckp panas sgt,
erm biasala cuaca skrg so hot,
*tp kt akhirat nnt lg hot,huhu insaf2!
suddenly terkeluar idea mu pegi waterfall
apa lg terus g raub, beli suar pendek tshirt & watsover lagi
tu juz to go to mandi-manda
tapi miss daff beli suar je,xmandi betul2 pun
basah2 suar je tapi sejuk sgt so
okey la klu x kempunan jugak hahaha..

okey la,itu sj hapdate hari ini,
sekian tQ!

p/s: blk lmbt nasib x kena bsg dgn abah hikhik...

1 orang bagi komen beliau:

syafawani said...

pakcik razhali~~~~ tgk ini budak nakal..hik3