BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 22, 2011

manja dan dimanjakan....

sepetang bersukan
start early at 8.00 am up till 7.00 pm
huhuhu can u just imagine that?
but still there are few times for break...
seronok,pengalaman bersukan bersama2 mereka
walaupun penat tapi gumbira dan bangga bila
tengok anak2 murid sangat bersungguh2 dalam event tu....

eh tapi bukan nak cerita tu
ini cerita pasal manja dan dimanjakan nih
haish kena yang yang super duper manja tuh xlarat kot...
jap,ini bukan manja2 sama bf ke pe
ni cite yang manja2 yang merengek2 tu ha
sikit2 nak ek,sikit2 nak ek
menyampah tau x?tau?

tension bile dengar and tengok ini 'budak' manja2
nyampah and sakit hati jugak kot
orang lain yang sama penat mcm dia
xde pun merengek2 to the max cam dia,
jap sakit ni,jap sakit tu
pastu kite yang kena ngadap dia dgr benda tu
tak ke hangin jadinya???
kadang2 terasa seperti daku membawa budak
sekolah rendah yang memang naturalnya
nak perhatian dan manja la
*kalau budak kecik comel la nk merengek2,kalau
budak besar??ape kes??
haishhhh...


sorry to say, miss daff tak suke orang
yang melampau2 sangat manjanya
yang kadang2 moody tak kena tempat
semua nak kena ikut cakap dia la pape
ini tak boleh itu tak boleh
buat ni sakit buat tu sakit,
buat ni penat, buat tu penat..
helllo!!!
orang lain pun sama kot...

Ermmm tak manja pun susah,manja sangat pun susah
kalau kat umah kamu suke hati la
nak manja banyak mana ngn mak ayah kamu
kat sini???
lu pk lah sendiri okeh,sile la berpada2....








p/s: okeh puas ati,bye!!!

4 orang bagi komen beliau:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hello, balai bomba sini. nak cakap dengan sape? ehehehe. eh ape kes manja sangat tu? name die manjalara kah? ha jap lagi merana la tu.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

haha..alaaa..i da xbley manja2 lg ngn u la ni? ;-(
sedey wooo..hehehe

sabaq cekgu naa=D

dafFodiLs (",) said...

wani & oshinz:manja sgt nyampah la u,pdahal sesama duk tgh pdg tgh pnas sume tapi gayanya macam dia sorg wt keje lebih..haih tau la bongsu kan,cu sy tak begitu pun??kan kan??hikhik

Anonymous said...

xsuke n menyampah gak ngan org yg suke merengek xtentu psl..ngada2..over manje..haishh..