BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Animated Pictures Myspace Comments

Monday, July 18, 2011

Be you, and be okay with it ヅ

baru lepas hujan
syiok bau lepas hujan
huh!
beratnya hati
kepala pun begitu
banyak sangat soalan
siap dengan pelbagai kata kerja
ermm tanda seru nak join sekali tak??

tapi....
saya suka quote di atas
"be u,and b okey with it"
jadi diri sendiri
whatever happened pun still
kena faces that thing +vely
kekadang kalau terlalu banyak fikir yang
bukan2 pun yang betul jadik salah...

hurm masih tak faham dengan seorang
'budak'
yup, i can call her that coz
she is really2 into it
fb war,hahah lawak dik
banyak2 sabar,terimalah kenyataan
belajar jadi dewasa okey!
jangan biar saya menjadi kurang dewasa
dengan sikap2 kamu...

kalau mula2 dulu saya tak boleh nak terima
kenapa kamu kena muncul dalam
semula dalam hidup saya
depan mata saya
dengar cerita kamu sini sana
tapi saya belajar
experiences make me grow and learnt
and i'll be matured enough to
face with you,to face all the things u wrote
tak guna kamu nak show off semua
u're nothing to me and i really don't care!

saya taknak jadi orang lain
sebab semua pun orang lain dah jadi diri mereka
hurmmm jadi diri sendiri
dan be okay with it!






p/s:untuk kamu,be matured dik
*kalau la saya boleh cakap depan dia....








1 orang bagi komen beliau:

oshinz said...

katakan saja beb!!! slumber sudah. biar kena sebijik kat muka die.