BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 4, 2011

easy come easy go...

entry lewat malam
entah kenapa tetiba teringat kat semua
kawan-kawan
ye,saya rindu
rindu sangat2....

sekarang dah boleh kira berapa
kali jumpa diorang dalam setahun
masing-masing banyak hal
study,kerja,study lagi,then kerja
yang seharusnya la tak habis2...

Hurm tapi sedikit terkilan
dengan kawan-kawan sekolah
add je kat fb,tapi nak tegur harus la tak
entah kenapa,seperti ada gap
di situ,tak faham jugak..

Saya sombongkah??
kalau terasa saya seperti itu mintak tolong
tegur,saya manusia biasa
kadang-kadang terlupa jugak...
best friends saya busy agaknya
sampaikan tiada masa nak hangout
mungkin jugak faktor jarak
'jauhhhh' sangat kan??
*entry mcm emo je??hukhuk

layan ni dulu la eh
'i stalk ur profile when i miss u'




cumel kan lagu tu?
pengubat hati yg berduka lara
hahah ngek!








p/s: ape nak buat hurmmm???

1 orang bagi komen beliau:

oshinz said...

i miss u too!!! eh u rindu i ke tak ni?