BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 24, 2011

remove n block

huahuahua...
u've made my day babe!
u're my laugh dose!

ngeng punya budak
ntah la hape yg tak puas hati
tu ye ngan i?
u rasa i best eh??
*gile perasan jugak...
hahahah thanx if u feel me that way
i don't care act
suke hati kau la nyah...

haih saya semakin tidak memahami kamu
ye wahai miss yang agak2
perasan 'syantek' la sanggattt kan
dah tau tak suke yang ko pegi
add dulu ape hal?
salah dakukah?
eee saya sebagai seorang manusia
biasa hanya memenuhi kehendak
dan permintaan kamu je
kamu kan nak stalk ai,
haa so ai bagi la peluang dah tu
alamak tu pun salah ai lagikah??
kuangkuang!

tak faham ngan manusia nih
bila senyap cakap looser
bila cakap kang rasa macam kita bodoh
sekali,
dah kalau tak suke sila la
pergi jauh2,
saya tak kesah la kamu nk block ke
nak remove ke
that's urs!

let me tell u sumthing
u did it,then u hurt urself
i'm not d one who looking up for u
who add u at d first time
u done it,and now u hurt when
u saw me post this and that
haiiishhh because of that la
i think that remove and block button
is already there
so that u can use it wisely....
i'm not going to lose anything
if u just wanna tell ur friends
i this and that,
go ahead!
i noe that i'm on d right path,
so u're nothing to me...
GTH!!!




p/s: ya Allah,kau tenangkan lah hatiku,kau selamatkanlah
aku dari terjebak dengan orang2 yang sebegini...Amin...

1 orang bagi komen beliau:

oshinz said...

tak kuasa mak nak layan nokssss!!! hee perempuan gila sewel ke ape tu?! penyakit sungguh.. geram okeh. tapi takpe u, u sabar eh.. what goes around, comes around beb!!