BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 12, 2010

eNcik 20 mAy 2010...

Sekali lagik..
alhamdulillah, berpeluang untuk menghadiri
interview lagi..
kali ini untuk DPLI pulak
I'm juz trying my luck
kalau la rezeki itu kan...

Dan yang paling best, dapat interview kt UKM, BANGI..
Hoyehhh dapat jumpa geng 4 sahabat jugak di sana,
tidak sabar nak jumpa mereka tapi
serasa mahu hari-hari selepas ni bergerak perlahan
biarla eN.20 mAy tu lambat sikit
hehe bleh pulak nak cmtu,pe kes??
Bila tau je dapat interview tu terus nerbes,
tapi yang aritu lagi nerbes kot
mintak2 yang kali ni soalan interviewer tu
tak tough sangat...huhu...

Okey lah,itu saja hapdate kali ini
kepada kengkawan miss daff yang dapat interview
ni jugak, best of luck k!
semoga berjaya!

p/s: bolehkah kite ketemu wahai geng 4 sahabat??hikhik

4 orang bagi komen beliau:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

yeay.. kite jumpe eh?!! promise k.

syafawani said...

whoaaa..samat berjaya!

Mr.P said...

Mr.P, Mr.pakwe, Mr. 20 May....
aiyohhhh..da mcm trend plak?huhu

dafFodiLs (",) said...

oshinz: ye harus la babe =)

wani: tQ dear!

Mr.P: hahah laa tak terperasan la plak itu2 semua..pape pun mr.P itu kamu huahuahua...