BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 21, 2010

harus ke sana lagi!

Sangat tak puas hati
sebab?
tak dapat lepak lelama dengan my besties
masa kat uKm..
Ada orang bising2 sebab dia kena tunggu lama
hahah sapa suh mau ikut??
xbaek punya..

Ada pro bila dia ikut:
*perjalanan pergi dengan lebih cepat
*miss daff tak payah naik bas

Dan juga ada cons bila dia ikut:
*suka bebel bila dia kena tunggu
*masa yang sangat limit dengan saya punya besties
*huh yang ni sangat xpuas hati!

Ala kalau la boleh bwk awk tu masuk dalam hostel saya
dah ajak awal2,tak payah tunggu kat luar tau??
hehe anyway everythings done,
and I have a safe journey go n back with him
I reach home at 12, so tired but
dia lagi penat sebab kena tunggu 5 jam gitu agaknya
pape pun tQ dear!

xpe la next time miss daff harus pegi lagi
tapi kena pegi sendiri, then kalau dia nak amik
baru okey kan??
okey la, dunno when yet, but i'll try looking for d right
time to go there again...huhu
mish them so much but can't spent so much time!

p/s: banyak story mau celita la...

2 orang bagi komen beliau:

syafawani said...

ehh ehh..harus datang ehh..hehe..xsempat gusip2 liar taw dak!hik3

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ha.. dah kate da. mesti tak bleh jumpe lame-lame. takpe takpe. next time jumpe lagi tau.