BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 11, 2009

.: adUyAi keNa taG laGi mAa :.

SemalaM ngAn arIni caM dA xdE keJe leN je mIss daFf niE
asyIk keNa taG je huhu =)
anyWay tq to misS moNalL keraNa meNge'tAg' saYe
(baCa deNgan inTonasi yaNg aMat baNggA seKali ;)
oRait, l3t's stArt...

1. Go to your photos folder in your computer
2. Go to the 6th folder of photos
3. Go to the 6th picture in that folder
4. Put the picture on your blog and description of it
5. Invite six friends to join the challenge
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged
seTelaH meNyeloNgkaR fOldEr piC miSs daFf taDi
sEpertI aRahaN yaNg diBeri
sO inIlah haSilNya.
nI pic adIk mIsS daFf yaNg nO 6
naManyA 'aMirUl sHafIq'
baRu fOrm 4 laa, stUdy laGi niE ha..
pIc nI disNap mAsa p oliDay kaT peNang
tapI da x iNgat naMa teMpatnya
ha tu jE lA koT ciTe pasaL piC ni.

eRmm ok la, mIsS daFf tidak bEraSa xCitEd uNtuK menGe'taG' sEsiaPa
disIni seBab rAsaNya koRanG mEstI aGak pEnaT menJawaB
taG2 ni kaN hehe
(pePandaI aSsuMe sEndIri)
taPi kePadA sEsiaPa yaNg tErleBih raJin daN berMinaT
utK meNjawAb taG ni
koRanG amAt la diaLu-alUkan ye
sEkiaN teRiMa kaSiH =)

2 orang bagi komen beliau:

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

aik..
baru dpt tag suda penat?
haiyo.. haiyo..
jgn putus asa maa...

dafFodiLs (",) said...

eh x,sj je wat2 penat heheh =)