BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Animated Pictures Myspace Comments

Saturday, March 28, 2009

.: aKu rApUh :.

a fEw miNutEs bEfoRe i cLose my eyEs
suDdenlY i'm reMemBer my dEArlY mOm..
i miSs hEr a Lot,
buT't i cAn't gO hoMe,
i'vE goT loTs oF wOrK to dO,
thAt'S my prioRity
bUt
tHat's makEs mE fEel Sad,
i sHouldn'T fEel thIs wAy,
i'M a biT eMo toNighT,
dUn blaMe oN mE
i jUz waNna let oUt my fEeliNgs.

thAnx tO yOu my dEar blOg,
u'Re aLweYz heRe fOr mE...

5 orang bagi komen beliau:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ia am oways here with u 2 ok!

oshinz said...

hep hep hep!!!
cannot go back home k.
keje harus siap dulu

Cik Yanie (",) said...

wani..
thank u, i noe dat =)

oshinz..
huhu tau la sis..

MarlissaMusa said...

huhu..kak mar pon cam ni..masa duduk jauh dulu..every month balik umah..nak jumpa family..hehe..sabar k

Cik Yanie (",) said...

huhu tu la kak mar,dulu every wik bley blk..
skang da xbleh,menteri pun x bz cmni agknya hehehe..
tq eh kak mar =)